Vēršam uzmanību, ka uz vizīti jāierodas savlaicīgi (vismaz 15 minūtes pirms nozīmētā apmeklējuma laika), lai nepieciešamības gadījumā pagūtu apmeklēt garderobi un reģistratūrā reģistrēt apmeklējumu un veikt maksājumu.
“Rīgas veselības centrs” par ārstniecības un diagnostikas pakalpojumiem atgādina ar robotizēts zvanu no tālruņa numura 67198801, kas tiek veikts divas darba dienas pirms plānotā pieraksta. Lūdzam pacientus atbildēt uz robotizēto tālruņa zvanu un apstiprināt vai atteikt vizīti atbilstoši zvana laikā sniegtajām norādēm. Ja pacientam nav iespēja atbildēt uz robotizēto zvanu, pacients saņems atgādinājums īsziņu (sms), kurā norādīta informācija par gaidāmo vizīti.
Par zobārstniecības pakalpojumu atgādina robotizēts zvans no attiecīgās “Rīgas veselības centrs” zobārstniecības nodaļas tālruņa. Robotizēts zvans tiek veikts divas darba dienas pirms plānotā pieraksta. Lūdzam pacientus atbildēt uz robotizēto tālruņa zvanu un apstiprināt vai atteikt vizīti atbilstoši zvana laikā sniegtajām norādēm. Ja pacientam nav iespēja atbildēt uz robotizēto zvanu, pacients saņems atgādinājums īsziņu (sms), kurā norādīta informācija par gaidāmo vizīti.
Par plānoto rehabilitācijas pakalpojumu “Rīgas veselības centrs” vienu dienu pirms pakalpojuma nosūta īsziņu (sms) no tālruņa numura 23230402. Katra atgādinājuma īsziņa satur unikālu kodu, ar kuru var atcelt pierakstu īsziņā aprakstītā kārtībā. Aicinām pacientus būt atbildīgiem un gadījumā, ja nebūs iespēja apmeklēt speciālistu ieplānotajā laikā, atteikt pierakstu uzreiz pēc atgādinājuma īsziņas saņemšanas, nosūtot atbildes ziņā atteikuma kodu.
Īsziņas piemērs:
Jusu pieraksts RVC: “RVC filiāle” fizioterapeits Dace Berzina 13.10.2025. plkst.15:00.
Ja nevarat ierasties, ludzam SODIEN atsutit iszinu ar tekstu burtu/skaitļu kombinācija
67198801 – Rīgas veselības centrs
Tālruņa numurs robotizētai pacientu apziņošanai par gaidāmo vizīti
23230402 – Rīgas veselības centrs
Tālruņa numurs SMS pacientu apziņošanai par gaidāmo vizīti rehabilitācijas un rekreācijas jomā
SIA “Rīgas veselības centrs” var saņemt ārstnieciskos, diagnostiskos, rehabilitācijas pakalpojumus gan valsts noteiktā finansējuma ietvaros, gan par maksu. Informējam, ka, neraugoties uz to, kad cenšamies garantēt nepārtrauktu visu cenrādī norādīto maksas pakalpojumu pieejamību, dažādu objektīvu iemeslu dēļ tas ne vienmēr ir iespējams.
Precīzu informāciju par konkrētu pakalpojumu pieejamību konkrētajā jūs interesējošajā laikā ir iespējams saņemt Zvanu centrā: tālr.20028801, 8801 (darbadienās 8.00-19.00). Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un pateicamies par izpratni!


Ko dežūrārsts dara?
Nodrošina primāro veselības aprūpi ģimenes ārsta kompetences ietvaros ārpus ģimenes ārsta darba laika, neatkarīgi no tā, pie kura ģimenes ārsta pacients ir pierakstīts, t.sk.:
Ko dežūrārsts nedara?
Mūsu centra filiālēs „Ziepniekkalns” un “Iļģuciems” ir pieejami dežūrārstu pakalpojumi pieaugušajiem, bet filiālēs „Imanta” un „Ķengarags” – tikai bērniem.
Atvainojamies, filiālē “Bolderāja” pašreiz nav pieejami dežūrārsta pakalpojumi.
Pacienta līdzmaksājums par dežūrārsta apmeklējumu:
Atgādinām, ka dežūrārsts nodrošina primāro veselības aprūpi ģimenes ārsta kompetences ietvaros ārpus ģimenes ārsta darba laika, neatkarīgi no tā, pie kura ģimenes ārsta pacients ir pierakstīts.
Filiāļu adreses un dežūrārstu telefoni atrodami mūsu mājaslapas sadaļā „Kontakti”.

Mājas vizītes – pacientu apmeklējumu dzīves vietā nodrošina ģimenes ārsti un speciālisti. Pacientiem ģimenes ārstu – Rīgas veselības centra nomnieku – mājas vizītes jāpiesaka pašiem, tieši sazinoties ar savu ārstu. Savukārt speciālistu mājas vizītes pie pacienta organizē viņa ģimenes ārsts.
Atgādinām, ka no 2018. gada 1. septembrī ir stājušies spēkā 2018. gada 28. augustā apstiprinātie Ministru kabineta noteikumi Nr. 555 “Veselības aprūpes pakalpojumu organizēšanas un samaksas kārtība”, kuru 42. punkts nosaka izmaiņas dežūrārsta līdz šim sniegto pakalpojumu spektrā. Proti, no 2018. gada 1. septembra dežūrārsti mājas vizītes vairs nenodrošina.
Bērniem no 2 līdz 18 gadu vecumam reizi gadā no valsts budžeta līdzekļiem tiek nodrošināts apmaksāts zobu higiēnista apmeklējums, izņemot 7, 11 un 12 gadu vecumā, kad pakalpojums tiek apmaksāts divas reizes gadā.
Reizi vai divas reizes gadā nozīmē – apmeklējums 12 mēnešu periodā, kamēr bērns ir attiecīgajā vecumā (laika posmā no bērna dzimšanas dienas datuma līdz nākamajai dzimšanas dienai). Tā, piemēram, 7 gadus vecs bērns, kuram dzimšanas diena ir 1. oktobrī, ir tiesīgs laika periodā līdz nākamā gada oktobrim apmeklēt zobu higiēnistu divas reizes bez maksas.
Lai nodrošinātu iespējami kvalitatīvu un precīzu ultrasonogrāfiju, lūgums sagatavoties izmeklējumam atbilstoši prasībām, ar kurām var iepazīties ŠEIT
Informējam, ka RVC telpās/ konkrētu speciālistu kabinetos var atrasties suns pavadonis, kas pavada konkrētu speciālistu vai apmeklētāju (informācija mājaslapā www.rigasveseliba.lv).
Ņemot vērā baseina nodarbību un ūdens dziedniecības procedūru specifiku un ar to saistītās higiēnas prasības, šo pakalpojumu izmantotājus aicinām ievērot īpašas prasības:
Aicinām iepazīties un ievērot garderobes lietošanas noteikumus ŠEIT.

Lai nodrošinātu Pacientu tiesību likumā noteiktās tiesības pacientam iepazīties ar saviem medicīniskajiem dokumentiem, SIA “Rīgas veselības centrs” (turpmāk – RVC):
1.nodrošina pacienta medicīniskās dokumentācijas kopiju izsniegšanu pacientam vai
pacienta likumiskajam pārstāvim:
-bez maksas vienu reizi kalendārajā gadā,
-atbilstoši RVC maksas pakalpojumu cenrādī noteiktajam, pieprasot atkārtoti kalendārā
gada laikā.
2.Pacients vai pacienta likumiskais pārstāvis iesniegumu par medicīnisko dokumentu kopiju
izsniegšanu (veidne V_MEDU03) RVC var iesniegt:
-elektroniski – nosūtot ar drošu elektronisko parakstu parakstītu iesniegumu uz adresi
rvc@rigasveseliba.lv vai e-adresi,
-personīgi (pašrocīgi parakstītu papīra formātā) jebkuras RVC filiāles reģistratūrā,
-sūtot pa pastu (pašrocīgi parakstītu papīra formātā) uz adresi Spulgas iela 24, Rīga,
LV-1058.
Ja vēlaties iesniegumu rakstīt un iesniegt papīra formātā, lūgums izmantot veidni: V_MEDU03 “Iesniegums SIA “Rīgas veselības centrs” par medicīnisko dokumentu kopijas izsniegšanu”, lejuplādējama ŠEIT .
Ja vēlaties iesniegumu nosūtīt elektroniski, lūgums izmantot veidni V_MEDU03.1 “Iesniegums SIA “Rīgas veselības centrs” par medicīnisko dokumentu kopijas izsniegšanu”, lejuplādējama ŠEIT.
“Vissvarīgākais, ko cilvēks var izdarīt, ir ne jau pārmainīt pasauli, bet gan sevi,” kādreiz viedi teicis Imants Ziedonis.

⃰ RVC ir tiesības jebkurā brīdī vienpusēji mainīt un papildināt Dāvanu kartes iegādes un lietošanas noteikumus, informējot par to RVC mājaslapā.

Ar informāciju par vides pieejamību un veselības aprūpes pakalpojumu saņemšanas iespējām personām ar funkcionāliem traucējumiem SIA “Rīgas veselības centrs” filiālēs lūgums iepazīties šeit:
Atgādinām – pirms ikviena ārsta apmeklējuma vai izmeklējuma veikšanas obligāti nepieciešams reģistrēties reģistratūrā. Apmeklējot mūsu veselības centru, pieaugušajiem pacientiem reģistratūrā obligāti jāuzrāda personu apliecinošs dokuments:
Bērniem līdz 14 gadu vecumam jāierodas kopā ar likumisko pārstāvi – vienu no vecākiem, kurš uzrāda:
Izmantojot bērna pasi vai eID karti, vecākam jāapliecina sava radniecība ar bērnu, uzrādot savu pasi ar ierakstītiem bērna datiem vai bērna dzimšanas apliecību.
Bērni no 14 gadu vecuma mūsu centru var apmeklēt patstāvīgi, līdzi ņemot pasi, eID karti vai dzimšanas apliecību.
Konsultācijas vai izmeklējuma laikā parasti ir nepieciešama pilnvērtīga informācija par bērna veselības stāvokli un pārslimotajām slimībām, tāpēc arī pēc 14 gadu vecuma sasniegšanas vecākiem ieteicams pavadīt bērnu uz ārstniecības iestādi.
Ja bērnu pavada kāds cits pieaugušais (vecvecāki, brāļi, māsas u.c.), ir jāuzrāda notariāli apstiprināta vecāku pilnvara. Pilnvarā jānorāda, kurš pilnvaro pārstāvēt konkrēto bērnu un kas ir pilnvarotā persona, kā arī kādos jautājumos šī persona drīkst bērnu pārstāvēt.
Garderobes lietošanas noteikumi
IEKŠĒJĀS KĀRTĪBAS NOTEIKUMI
SIA “RĪGAS VESELĪBAS CENTRS” PACIENTIEM UN APMEKLĒTĀJIEM
Pie SIA “Rīgas veselības centrs” speciālistiem un pakalpojumiem var pierakstīties piecos veidos:
Ja jūsu plāni mainās, lūgums mūs par neierašanos informēt savlaicīgi (vismaz 24 h pirms vizītes!) kādā no pieciem veidiem:
vai zvanot koordinatoriem, ja Jums ir pakalpojums Rehabilitācijas nodaļā kādā no filiālēm:
vai zvanot reģistratorēm, ja Jums ir pakalpojums Zobārstniecības nodaļā kādā no filiālēm:
Ja esat pieteicies pakalpojumam vietnē www.eveslibaspunkts.lv, veicot priekšapmaksu, vizītes atcelšanas noteikumus lūgums skatīt ŠEIT.
! Atgādinām, ka, neierodoties un laikus neatsakot apmeklējumu, jūs pagarināt gaidīšanas rindas un liedzat iespēju speciālistiem sniegt savlaicīgu konsultāciju vai izmeklējumu citiem pacientiem.
! Mēs izprotam, ka var rasties neparedzamas situācijas, kad nākas atteikt vai mainīt ieplānoto ārsta apmeklējumu. Tomēr lūdzam jau sākotnēji atbildīgi plānot savu un respektēt mūsu speciālistu laiku.

Lai pārliecinātos par iespējamām izmaksām, kas saistītas ar telefonisku pieraksta veikšanu, pirms izmantot mūsu Zvana centra pakalpojumus, lūdzu, noskaidrojiet pie sava tīkla operatora iespējamās savienojuma izmaksas – atkarībā no pieslēguma un tarifa plāna, maksa par vienu zvana minūti var atšķirties. Īpaši vēršam jūsu uzmanību, ka TET tīkla lietotājiem viena zvana minūte var maksāt pat 0.60 centus.