RVC Zvanu centram tiek mainīts darba laiks - Rīgas veselības centrs

RVC Zvanu centram tiek mainīts darba laiks

Pirms 7 gadiem – 2015. gada oktobra sākumā filiālē “Imanta” tika atklātas Rīgas veselības centra Zvanu centra pirmās telpas, savukārt 2020. gada vasarā, kad atvērām filiāles “Bolderāja” jauno ēku Mežrozīšu ielā 43, tajā jau projektā bija paredzēta un izveidota mūsdienīga, profesionāli un ergonomiski atbilstoši iekārtota atvērta biroja tipa telpa visiem Zvanu centra darbiniekiem vienkopus.

Rīgas veselības centra Zvanu centrā strādā 15 klientu un pacientu reģistratori, kuri veic tik atbildīgu darbu nepārtraukta stresa un neprognozējamu situāciju apstākļos, pacietīgi un lietišķi sazinoties ar klientiem. Jāatzīmē, ka Covid-19 izplatības laikā tika izveidota atsevišķa Covid-19 vakcinācijas telefona līnija, kura arvien darbojas un apkalpo pacientus, kuri vēlas vakcinēties ar pielāgotajām vakcīnām pret Covid-19.

Kā atzīst Klientu apkalpošanas vadītāja Albīna Kovaļska:

“Vēlos pateikties par sadarbību septiņu gadu garumā telekomunikācijas uzņēmumam “Telegroup”, kas nodrošina un uztur telefona centrāļu darbību. Mēneša laikā RVC Zvanu centra darbinieki saņem apmēram 20 tūkstošus ienākošos zvanus. Zvanu centra darbinieki ir atbildīgi arī par elektronisko saraksti ar klientiem – tie ir apmēram 1400 e-pasti mēnesī, tajā skaitā elektroniskie pieraksti un atteikumi no mājaslapas. Nodrošinām arī saziņu angļu un krievu valodā, kas Ukrainas kara kontekstā ir īpaši aktuāli. Paralēli Zvanu centra darbinieki veido arī pierakstu rindu pie speciālistiem un zvana pacientiem, ja atbrīvojas kāds pieraksts.

Protams, sekojam līdzi visam aktuālajam mūsu nozarē un jau drīz plānojam ieviest robotizētus zvanus pacientiem, kas atgādinās par gaidāmo pieraktu. Jo diemžēl ne tikai mums, bet vispār Latvijā vērojama tendence, kad, neraugoties uz atgādinājumiem ar telefonisku īsziņu, apmēram 10% pacientu tomēr neierodas uz vizīti pie ārsta vai speciālista.”

Aktuāli!

Ar 2022. gada 3. oktobri Zvanu centra (tālruņi 20028801, 8801) darba laiks ir no plkst. 8.00 līdz plkst. 19.00.

Esam veikuši izmaiņas Zvanu centra darba laikā, analizējot ienākošo zvanu noslodzi ilgākā laika periodā. Tādējādi kopējais darba laiks par vienu stundu tiek samazināts, taču esošajām divām maiņām (8.00 – 14.00 un 14.00 – 19.00) tiek papildus izveidota vēl viena vidēja maiņa (no plkst. 11.00 –17.00),  lai nosegtu klientu pieprasītākās stundas. Turklāt – kas nav mazsvarīgi – šādi arī mazināsies elektroenerģijas patēriņš tumšajā dienas laikā.