Rīgas veselības centrs – 2025. gada Latvijas zīmolu topā 3. vietā kategorijā “Cilvēcīgākais zīmols” - Rīgas veselības centrs

Rīgas veselības centrs – 2025. gada Latvijas zīmolu topā 3. vietā kategorijā “Cilvēcīgākais zīmols”

Kopš 2019. gada Baltic Brand Forum godina Baltijas reģiona labākos zīmolus dažādās kategorijās — piemēram, “mīlētākie”, “zaļākie”, “cilvēciskākie”, “straukāk augošie” u. c. 
Rezultāti balstās uz plašu “Brand Capital” pētījumu, kurā tiek aptaujāti iedzīvotāji par zīmolu attieksmi un izvēli, kā arī sniegts papildu analītiskais konteksts par auditoriju, mediju lietošanu un tendencēm reģionā. Šogad pētījumā apkopoti dati par 660 zīmoliem, aptaujājot vairāk nekā 3000 Baltijas valstu iedzīvotāju.

Nominācijā “Cilvēcīgākais zīmols” Rīgas veselības centrs ieņēmis trešo vietu Latvijā, līdera pozīcijas nododot “Swedbank”.

Baltijas valstu laureāti tika paziņoti 26. septembrī Viļņā, kur norisinājās Baltic Brand Forum 2025. Šī gada foruma tēma – “Zīmolu mijiedarbība ar kultūru” – kas analizēja, kā zīmoli kļūst par sabiedrības vērtību un ikdienas paradumu veidotājiem.

“Brand Capital pētījums ir nozīmīgs ne tikai ar tā apjomu un datiem, bet ar iespēju parādīt, kā zīmoli attīstās un mainās līdzi laikam. Ir patiesi iedvesmojoši redzēt, ka katru gadu jau ierastajās kategorijās parādās arvien jauni uzņēmumi – tas nozīmē, ka zīmoli aizvien aktīvāk domā par savu stratēģiju, attiecībām ar patērētājiem un sabiedrību. Tāpat šogad nākusi klāt jauna kategorija – rezonējošākie zīmoli, kas atspoguļo aktuālākās tendences un patērētāju gaidas. Tas viss kopā padara šo pētījumu par būtisku ceļvedi zīmoliem Baltijā,” uzskata Rihards Ginters, Wit Consulting stratēģiskais direktors.

“Esam patiesi priecīgi un pateicīgi ikvienam no aptaujas dalībniekiem, kuri pamanījuši un novērtējuši Rīgas veselības centra darbu un centienus maksimāli vienkārši, saprotami un pieejami sazināties un stāstīt par mūsu piedāvātajiem ārstniecības pakalpojumiem. Ne velti ap 120 000 pacienti ik gadu izvēlas pakalpojumus kādā no mūsu filiālēm – Bolderājā, Iļģuciemā, Imantā, Ķengaragā, Torņakalnā vai Ziepniekkalnā. “Mēs esam Jums tuvāk” – tā jau 11 gadus skan Rīgas veselības centra moto, un tā mēs cenšamies arī veidot saziņu ar saviem pacientiem”, uzsver Rīgas veselības centra valdes priekšsēdētāja Skaidrīte Vasaraudze.

 

Par Brand Capital

Brand Capital patlaben ir Baltijā plašākais zīmolu un dzīvesstila pētījums. Tā pirmsākumi meklējami 2004. gadā Latvijas Zīmolu topa izveidē, bet kopš 2019. gada pētījums tiek veikts arī Lietuvā un Igaunijā. Nodrošinot datu reprezentitāti, pētījumu veic Norstat, kas ir viens no lielākajiem un vadošajiem tirgus izpētes datu vācējiem Eiropā.

2025.gadā Brand Capital pētījumā apkopoti dati par 660 zīmoliem, aptaujājot vairāk nekā 3000 Baltijas valstu iedzīvotāju, kuri atbildēja uz 330 jautājumiem par dzīvesstilu un papildu jautājumiem par attieksmi pret zīmoliem.

Par Baltic Brand Forum

Baltic Brand Forum norisinās kopš 2019. gada. To organizē MAGIC, OMD un Norstat. Foruma centālais notikums ir Baltijas valstu iedzīvotāju iecienītāko zīmolu apbalvošana dažādās kategorijās, atbilstoši Brand Capital pētījuma datiem.

ADOS tests