Jau gadu Rīgas veselības centra pacientiem par gaidāmo vizīti atgādina robotzvans - Rīgas veselības centrs

Jau gadu Rīgas veselības centra pacientiem par gaidāmo vizīti atgādina robotzvans

Ir apritējis viens gads, kopš SIA “Rīgas veselības centrs” pacientiem par gaidāmo vizīti atgādina robotizēta apziņošanas sistēma jeb robotzvans. Robotzvans ieviests ar mērķi padarīt saziņu ar pacientiem produktīvāku, ērtāku un mūsdienīgāku, sniedzot iespēju ar digitālajām tehnoloģijām aizstāt rutīnas cilvēka darbu un veicināt pacientu apmeklējuma disciplīnu, mazinot uz vizītēm neieradušos pacientu skaitu.

Robotzvans tiek veikts no tālruņa numura 67198801,

atgādinot pacientiem par gaidāmo pierakstu pie ārsta vai uz izmeklējumu, kā arī aicinot pacientus apstiprināt savu ierašanos vai atteikt pierakstu.

Aicinām ikvienu “Rīgas veselības centra” pacientu saglabāt šo tālruņa numuru savā telefonā turpmākai pieteikto vizīšu apstiprināšanai un būt korektiem savu atbilžu sniegšanā.

 

Pirmā robotzvana tehnoloģijas darbības gada laikā ar robotizēto apziņošanu sasniegti vairāk nekā 173 tūkstoši pacientu. Tos pacientus, kurus robotzvana laikā nav izdevies sasniegt vai kuri nav snieguši atbildi, papildus par gaidāmo vizīti informē, nosūtot informāciju par plānoto vizīti īsziņas formā. Tādējādi tiek nodrošināts komplekss apziņošanas mehānisms, mazinot uz vizītēm neieradušos pacientu īpatsvaru.

“Katru darba dienu “Rīgas veselības centru” apmeklē 1200-1800 pacientu, tādēļ klientu apkalpošanas jomā tiek būtiski strādāts pie klientu apkalpošanas kvalitātes un profesionalitātes pilnveides. Mazinot cilvēkresursu iesaisti rutīnas darbu veikšanā un ieviešot jaunākās digitālās tehnoloģijas – robotzvanu, pašapkalpošanās kioskus, pacientu plūsmas vadības sistēmas reģistratūrās un procedūru kabinetos – tiek veicināta pacientu apkalpošanā iesaistīto darbinieku labbūtība, ļaujot cilvēka resursus pārvirzīt intelektuālu darbību veikšanai, sekmējot attīstību un darbu optimizāciju,”

norāda “Rīgas veselības centra” klientu apkalpošanas vadītāja Laima Kubliņa un aicina uz cieņpilnu attieksmi pret medicīnas iestāžu darbu:

“2024. gadā 8% no pacientiem, kas pierakstījās valsts apmaksātu un maksas veselības aprūpes pakalpojumu saņemšanai “Rīgas veselības centrā”, uz vizīti neieradās un savu pierakstu laicīgi neatteica. Tās ir vairāk kā 30 tūkstoši vizītes gadā, kas nav notikušas pacientu bezatbildīgas rīcības dēļ. Tādējādi pagarinās rindas pie speciālistiem, mazinās veselības aprūpes pakalpojumu pieejamība un līdz ar to pasliktinās kopējais sabiedrības veselības stāvoklis. Lai nodrošinātu kvalitatīvu pacientu aprūpi, piesaistot labākos speciālistus un piedāvātu ērtus vizīšu laikus, ir būtiski cieši sadarboties ar pacientiem. Pacientu pienākums ir plānot vizītes pie speciālistiem un uz izmeklējumiem atbildīgi, atceroties, ka katra apmeklētā vizīte ir ne tikai mūsu ieguldījums pašu veselībā, bet arī cieņpilna  attieksme pret ārstu, kas šo laiku ir rezervējis tieši Jums. Gadījumā, ja attaisnojošu iemeslu dēļ vizīti nākas atcelt, pacienta pienākums ir laicīgi informēt medicīnas iestādi ar lūgumu atcelt vizīti. Jo laicīgāk vizīte tiks atcelta, jo lielāka iespēja atbrīvojušos vietu piedāvāt citam pacientam.”