10 gadu jubilejas ietvaros aicinām pacientus iesaistīties RVC darbības uzlabošanā! - Rīgas veselības centrs

10 gadu jubilejas ietvaros aicinām pacientus iesaistīties RVC darbības uzlabošanā!

Lai uzlabotu pacientu pieredzi un attīstītos atbilstoši pacientu vēlmēm un vajadzībām, SIA “Rīgas veselības centrs” 2024. gada aprīļa mēnesī uzsāk kampaņu “10 gadus kopā!”

Kampaņas ietvaros ar saukli “Novērtē vizīti, lai mēs kļūtu vēl labāki!” pacienti tiek aicināti aktīvi iesaistīties centra darbības izvērtēšanā, savus ieteikumus, kritiku un novērojumus paužot pacientu apmierinātības aptaujā.

Pēc saņemtā pakalpojuma Rīgas veselības centra filiālēs Bolderājā, Iļģuciemā, Imantā, Ķengaragā, Torņakalnā vai Ziepniekkalnā

pacienti ir aicināti elektroniski aizpildīt anonīmu novērtējuma anketu, kas atrodas ŠEIT,

vai noskanēt QR kodu ar viedierīces kameru.

 

“Uzņēmuma 10 gadu jubilejas noskaņās pateicamies katram mūsu pacientam par uzticēšanos, veiksmīgo sadarbību un izrādīto lojalitāti. Lai uzlabotu mūsu pacientu pieredzi, balstoties uz uzņēmuma 10 gadu garumā uzkrāto kompetenci, aprīļa mēnesī īpašu uzsvaru liekam uz klientu un pacientu iesaisti “Rīgas veselības centrs” darbības pilnveidē, padarot iestādi pacientam draudzīgāku,” kampaņas mērķi skaidro SIA “Rīgas veselības centrs” klientu apkalpošanas vadītāja Laima Kubliņa.

Ik gadu, apkopojot pacientu paustos ierosinājumus uzņēmuma darbības pilnveidei un  pakalpojumu kvalitātes uzlabošanai, tiek ieviesti dažādi uzlabojumi centra darbībā. Tā, piemēram, paplašinot pakalpojumu klāstu ar diagnostiskajām iekārtām un medicīniskajām tehnoloģijām, Rīgas veselības centra rehabilitācijas nodaļās ieviesti jauni pakalpojumi un paplašināts pieprasītāko pakalpojumu klāsts filiālēs – slinga terapija, magnētiskās stimulācijas procedūras, izturības treniņš uz velotrenažiera, zemūdens masāža un citi. Iegādātas jaunas medicīnas iekārtas oftalmoloģijas kabinetiem, elektrokardiogrāfijas veikšanai un citiem izmeklējumiem. Ieviesti tehnoloģiskie risinājumi saziņai ar pacientiem, kas ne tikai padara pierakstīšanos uz pakalpojumiem ātrāku un ērtāku, bet arī veiksmīgi atgādina pacientiem par gaidāmo vizīti. Paplašinot pakalpojumu klāstu un piesaistot jaunus speciālistus, samazināts gaidīšanas laiks uz pakalpojumu saņemšanu par valsts līdzekļiem.

“Aicinām pacientus dalīties pieredzē, sniegt ieteikumus vai izteikt kritiku par sadarbību, paužot savu viedokli pacientu apmierinātības aptaujā. “Rīgas veselības centrs” turpmāko 10 darbības gadu stratēģiskie mērķi ir tieši atkarīgi no mūsu pacientu vēlmēm un interesēm, tāpēc aicinām katru mūsu pacientu – gan pirmreizēju, gan pastāvīgu – sniegt būtisku ieguldījumu uzņēmuma darbības pilnveidē un likt pamatus jaunu, ambiciozu mērķu izvirzīšanā ārstniecības pakalpojumu sniegšanā un klientu apkalpošanas jomā,” norāda L. Kubliņa.

Atzīmējot uzņēmuma 10 gadu jubileju, “Rīgas veselības centrs” aicina pacientus visa gada garumā dalīties ar savu pacientu pieredzi, sniegt ierosinājumus pakalpojumu kvalitātes un pacientu apkalpošanas kultūras pilnveidei. Sadarbības novērtēšanai lūgums izmantot vizītes novērtēšanas aptaujas anketu, vai arī paust ierosinājumus rakstveidā, nosūtot tos e-pastā rvc@rigasveseliba.lv