{"id":38395,"date":"2022-10-01T15:02:21","year":"2022","link":"https:\/\/rigasveseliba.lv\/lv\/aktualitates\/rvc-zvanu-centram-tiek-mainits-darba-laiks\/","type":"aktualitates","slug":"rvc-zvanu-centram-tiek-mainits-darba-laiks","featured_image":"https:\/\/rigasveseliba.lv\/wp-content\/uploads\/2022\/10\/RVC-banneris-majas-lapa-ZvanuCentram7-1200x628-1.jpg","title":"RVC Zvanu centram tiek main\u012bts darba laiks","content":"

Pirms 7 gadiem \u2013 2015. gada oktobra s\u0101kum\u0101 fili\u0101l\u0113 \u201cImanta\u201d tika atkl\u0101tas R\u012bgas vesel\u012bbas centra Zvanu centra pirm\u0101s telpas, s<\/span>avuk\u0101rt 2020. gada vasar\u0101, kad atv\u0113r\u0101m fili\u0101les \u201cBolder\u0101ja\u201d jauno \u0113ku Me\u017eroz\u012b\u0161u iel\u0101 43, taj\u0101 jau projekt\u0101 bija paredz\u0113ta un izveidota m\u016bsdien\u012bga, profesion\u0101li un ergonomiski atbilsto\u0161i iek\u0101rtota atv\u0113rta biroja tipa telpa visiem Zvanu centra darbiniekiem vienkopus.<\/span><\/p>\n

R\u012bgas vesel\u012bbas centra Zvanu centr\u0101 str\u0101d\u0101 15 klientu un pacientu re\u0123istratori, kuri veic tik atbild\u012bgu darbu nep\u0101rtraukta stresa un neprognoz\u0113jamu situ\u0101ciju apst\u0101k\u013cos, paciet\u012bgi un lieti\u0161\u0137i sazinoties ar klientiem. J\u0101atz\u012bm\u0113, ka Covid-19 izplat\u012bbas laik\u0101 tika izveidota atsevi\u0161\u0137a Covid-19 vakcin\u0101cijas telefona l\u012bnija, kura arvien darbojas un apkalpo pacientus, kuri v\u0113las vakcin\u0113ties ar piel\u0101gotaj\u0101m vakc\u012bn\u0101m pret Covid-19.<\/span><\/p>\n

K\u0101 atz\u012bst Klientu apkalpo\u0161anas vad\u012bt\u0101ja Alb\u012bna Kova\u013cska: <\/span><\/p>\n

\u201cV\u0113los pateikties par sadarb\u012bbu septi\u0146u gadu garum\u0101 telekomunik\u0101cijas uz\u0146\u0113mumam \u201cTelegroup\u201d, kas nodro\u0161ina un uztur telefona centr\u0101\u013cu darb\u012bbu. M\u0113ne\u0161a laik\u0101 RVC Zvanu centra darbinieki sa\u0146em apm\u0113ram 20 t\u016bksto\u0161us ien\u0101ko\u0161os zvanus. Zvanu centra darbinieki ir atbild\u012bgi ar\u012b par elektronisko saraksti ar klientiem \u2013 tie ir apm\u0113ram 1400 e-pasti m\u0113nes\u012b, taj\u0101 skait\u0101 elektroniskie pieraksti un atteikumi no m\u0101jaslapas. Nodro\u0161in\u0101m ar\u012b sazi\u0146u ang\u013cu un krievu valod\u0101, kas Ukrainas kara kontekst\u0101 ir \u012bpa\u0161i aktu\u0101li. Paral\u0113li Zvanu centra darbinieki veido ar\u012b pierakstu rindu pie speci\u0101listiem un zvana pacientiem, ja atbr\u012bvojas k\u0101ds pieraksts.<\/span><\/p>\n

Protams, sekojam l\u012bdzi visam aktu\u0101lajam m\u016bsu nozar\u0113 un jau dr\u012bz pl\u0101nojam ieviest robotiz\u0113tus zvanus pacientiem, kas atg\u0101din\u0101s par gaid\u0101mo pieraktu. Jo diem\u017e\u0113l ne tikai mums, bet visp\u0101r Latvij\u0101 v\u0113rojama tendence, kad, neraugoties uz atg\u0101din\u0101jumiem ar telefonisku \u012bszi\u0146u, apm\u0113ram 10% pacientu tom\u0113r neierodas uz viz\u012bti pie \u0101rsta vai speci\u0101lista.\u201d<\/span><\/p>\n

Aktu\u0101li!<\/strong><\/span><\/h3>\n

Ar 2022. gada 3. oktobri Zvanu centra (t\u0101lru\u0146i 20028801, 8801) darba laiks ir no plkst. 8.00 l\u012bdz plkst. 19.00.<\/strong><\/span><\/h3>\n

Esam veiku\u0161i izmai\u0146as Zvanu centra darba laik\u0101, analiz\u0113jot ien\u0101ko\u0161o zvanu noslodzi ilg\u0101k\u0101 laika period\u0101. T\u0101d\u0113j\u0101di kop\u0113jais darba laiks par vienu stundu tiek samazin\u0101ts, ta\u010du eso\u0161aj\u0101m div\u0101m mai\u0146\u0101m (8.00 \u2013 14.00 un 14.00 \u2013 19.00) tiek papildus izveidota v\u0113l viena vid\u0113ja mai\u0146a (no plkst. 11.00 \u201317.00),\u00a0 lai nosegtu klientu piepras\u012bt\u0101k\u0101s stundas. Turkl\u0101t \u2013 kas nav mazsvar\u012bgi \u2013 \u0161\u0101di ar\u012b mazin\u0101sies elektroener\u0123ijas pat\u0113ri\u0146\u0161 tum\u0161aj\u0101 dienas laik\u0101.<\/span><\/p>","tags":[],"cust_order":"9920221001","acf_order":""}