Zvanu centra īsais numurs: 8801

Mūsu veselības centrā darbu ir sācis Zvanu centrs. Pieraksts pie ārsta speciālista, izmantojot RVC zvanu centra pakalpojumus – tas ir ātri un vienkārši. Katru darba dienu gaidām Jūsu zvanus no 8.00 līdz 20.00  – 8801.

RVC piešķirtais vienotais reģistratūru numurs 8801 nav paaugstinātas maksas. Zvanot no fiksētā tālruņa vai mobilā tālruņa, zvanītājs maksā atbilstoši sava operatora noteiktajiem tarifiem. Lai noskaidrotu maksu par zvanu, zvanītājam jāvēršas pie sava operatora.

Esam panākuši vienošanos ar sakaru operatoru LMT, ka, zvanot uz 8801 no jebkura mobilā tālruņa, kam ir LMT pieslēgums, kā arī priekšapmaksas kartes Amigo, zvans ir bezmaksas. Ceram uz veiksmīgu sadarbību arī ar pārējiem operatoriem.

Pirms mums zvanīt, lūdzu, atzīmējiet uz papīra lapas vai kādā no datu nesējiem sev šādus datus – ārsta specialitāti un /vai uzvārdu, vēlamo pieņemšanas laiku, personas kodu, apdrošināšanas kompānijas nosaukumu un to, cik lielā mērā apdrošinātājs sedz izdevumus par izraudzīto pakalpojumu. Šī informācija mūsu darbiniekiem ir vajadzīga, lai jums iespējami ātrāk palīdzētu.

Vēlamies atgādināt, ka RVC Zvanu centra operatori nav medicīnas personāls. Slēdziena interpretācijai ir jāsaņem ģimenes ārsta vai izmeklējumā norādītā cita kompetenta speciālista konsultācija. Tikai ģimenes ārsts vai viņa nozīmēts speciālists pēc rūpīgas veselības stāvokļa izvērtēšanas ir kompetents noteikt, kāda izmeklēšana vai terapija ir nepieciešama.  Zvanu centra operatoriem nav tiesību dot medicīniska rakstura padomus vai pieņemt lēmumus par nepieciešamo speciālista apmeklējumu Jūsu vietā.

Ja kādu iemeslu dēļ uz iepriekš plānotu apmeklējumu nevarat ierasties un gribat to pārcelt uz citu laiku, sazinieties ar mums. Ja Jums nav iespējas sazvanīt mūs, lai informētu par atteikumu, dariet to elektroniski – pieraksts@rigasveseliba.lv